torsdag den 27. april 2017

Når søskende begynder at få glæde af hinanden

Ungerne begyndte allerede at få glæde af hinanden da Lucas var omkring 1 år.
Silas kunne begynde at drille ham lidt, og Lucas reagerede ved at grine
Et par måneder senere, begyndte Lucas at møfle Silas, og så blev det endnu sjovere.
Da Lucas var ca 18 mdr begyndte han at gå, og så var der ellers fangeleg i huset kort efter.


Nogle måneder senere, fik Lucas smag for gemmelege, og nu her, hvor han lige er fyldt 2 år, giver gemmeleg endnu mere mening.
Silas bliver dagligt møflet af Lucas, som elsker små brydekampe. Men en af de lege Lucas elsker allemest, er kongens efterfølger. Her siger eller gør Lucas noget, og NYDER når Silas efterligner det.


Åh ja, så selvom de nogle gange er nogle vilde tosser, og vi glæder os til det bliver varmere så vi bare kan sige "UUUUUUD!", så synes jeg det er helt fantastisk at de har fundet legekammerater i hinanden.
Jo ældre de bliver, des mere kan de få glæde af hinanden på andre punkter.
Silas har spurgt efter et par gange, om hvornår Lucas begynder at tale så man kan forstå ham.
Han er lige efter han er blevet 2 år, blevet MEGET bedre til at tale. Det er stadig få 2-3 ords sætninger, men det er fremgang.

Jeg vil forsøge at opdaterer lidt mere herinde omkring ungerne, bloggen har ligesom været min dagbog før hen, og elsker at se tilbage på Silas´udvikling.
Det ville være synd at miste for meget af dem fremover.
Så glæder mig til at dele mere med jer i fremtiden :)

Her er lidt billeder af rollingerne de sidste par måneder.

 Filmhygge med film og popcorn

 Silas der stadig mener han kan være i badekaret :)

 Drengene er ofte kreative sammen, her har de angrebet en papkasse med farveblyanter

 Der bliver hygget med spil, som Lucas også langsomt er begyndt at få smag for

 Der bliver flaget for min venindes datter der fyldte 1 år

 Frække unge!!

 Lucas besluttede sig for, at han ville have hestehale ligesom mor, så det fik han :)
Skal siges, at jeg ikke placerer ham her for billeder, så snart jeg trækker mobilen eller kamera frem til billeder, så placerer han sig selv :)


 Kreative unger, så mor kan lave aftensmad imens

 Silas resultat

 Mere af Silas´
 Lucas´resultat

 Silas og jeg venter på toget i påskeferien, vi skulle nemlig i biografen :)

 I påskeferien var der også påskeæg. Her får de påskeæg på Lucas´ 2-års fødselsdag


 2 år!!! 

 Lucas fik en sandkasse i fødselsdagsgave

 Fandt mors trøje og ville have den på :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...