søndag den 1. januar 2017

2017

Så kom vi ind i det nye år.

Godt nytår!
ja.. "godt" nytår i hvertfald.
Vi startede den første nat på året med slet ikke at få noget søvn hverken manden eller jeg.
Lucas nægtede at sove fra kl 3:30, og jeg endte med ikke at få noget søvn overhovedet før efter 5:30. Tro på at jeg brød sammen, var totalt opløst og ødelagt.
Er med minimum energi at jeg tager på hård aftenvagt i aften, håber den forløber smertefrit.

Trods det, så havde vi en SKØN nytårsaften i går.
For første gang i 5? 6? år.. ja, siden vi fik Silas, holder vi nytår med andre end blot os selv.
Det var simpelthen bare helt fantastisk, og håber på vi kan gentage det til næste år ;) 



Vi fik det lækreste mad, ungerne var skønne, trods de var lidt højtrøstede, vi fik spillet sjove spil, snakket, og fyret krudt af.
Lucas ELSKEDE det, og ville bare have mere og mere og mere. 
Silas var noget mere reserveret i Lucas' alder, og græd når vi tog ham ud, gemte sig endda bag døren frem til han blev 4 år. Så på det punkt ligner de slet ikke hinanden.
Men Silas er kommet godt igen, og nu er han også super glad for det, og elsker at kigge på det.


Her er lidt billeder fra dagen, og håber også i andre havde en super god aften!

Skønne Lucas, trods han godt snart må lære at sove om natten!

Lækker oksemørbrad

 Silas hjælper med servietterne

 Aftensmad!

 Min skønne, skønne veninde Lena :)

 Der fyres bordbomber af

 Silas og Lucas med nytårshatte på

LÆKKER dessert, blødende hjerte, opskrift kommer senere!

 Lækker kransekage som blev spist til midnat :p~~ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...