onsdag den 7. december 2016

Kreakassen december: Projekt 1 af 4


Da jeg fik børn, var der en ting jeg så meget frem til, nemlig at være kreativ med dem når de blev større.
Men som Silas blev større, kom hverdagen også og bankede på, og tiden blev mere og mere knap.
Lucas kom til verden, og tiden blev endnu mere knap. Tiden gik nu med at vi forsøgte at holde hus, mens Silas endte med at passe sig selv.

Weekenderne blev brugt på at sove på skift, pga Lucas dårlige sovevaner, så før vi vidste af det var dagen væk.
Men jeg tog mig selv i det flere gange, at tænke, at Silas ikke blev den alder igen. 
Det var om at nyde ham, ikke lade hverdagen tage alt vores samvær fra hinanden.
Men det er svært at være kreativ i hverdagen, svært at tage sig tid til at planlægge og indkøbe.

Derfor kom dette som sendt fra himlen.
Denne kasse bliver sendt til din hoveddør, og indeholder ikke blot opskrifter, men også alle de materialer der skal bruges for at lave dem.

Det eneste du skal, er at sætte dig ned med dit barn, og sætte i gang!

Så jeg glædede mig til at modtage den første kasse, og efter jeg modtog den, kunne jeg knap sove om natten, fordi jeg glædede mig til at skabe noget kvalitetsted med den store, som jeg har set frem til lige siden han blev født.


Og vi hyggede os!!! 

Kassen består af 4 projekter (1 i ugen, eller hvordan man planlægger det), og kommer en gang i måneden. 

Projekterne er tilpasset alderen 4-8 år, men de yngre samt ældre kan også sagtens få glæde af det.
Alle projekterne er lavet med henblik på årstider, og skifer indhold efter hvad der passer til den tid.
Efter at have afsluttet det første projekt, kunne jeg også se, at der var en del materialer tilbage, som man kan bruge til at lave noget andet af. 
Eller lidt lillebror måske kunne lege lidt med :)



Jeg vil her på bloggen ligge de forskellige projekter op som vi laver dem, samt vise de fremtidige kasser, hvis det er en så stor succes, at vi vælger at fortsætte med dem.

Vil i også gerne være med, kan Kreakassen bestilles her, og kan tilpasset efter om i har 1-2 eller 3 børn. Kassen til et barn koster 199,- mdr, og er inkl fragt. (dette indlæg er ikke sponsoreret)


Her er lidt billeder fra vores første projekt som var et juletræ :)

 Sådan ser kreakassen ud

 Første projekt 1: juletræ

 Instruktioner på bagsiden

 Projekt 2: Lucia dreng + pige

 Projekt 3: Honninghjerte guirlande

 Projekt 4: Nytårskit

 Som bonus var der også lidt slik med :)

 Juletræet bliver malet

 Der bliver klippet med den saks der fulgte med

 Revet silkepapir der bliver rullet til små kugler

 Klippet julestjerne

 Så bliver træet ellers langsomt samlet

Og her er det færdige juletræ.
Silas var super stolt, og den står nu flot inde i stuen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...