torsdag den 11. juni 2015

Sommer sommer sommer

Den er rigtigt godt på vej.
Jeg har samlet lidt billeder sammen jeg har taget på det sidste, som viser hvor godt vejret har vejret. :)
Det er dejligt at komme lidt ud, ikke tænke meget overtøj osv, selvom vinden godt kan være lidt kold stadigvæk.

Det går rigtigt godt med de to bavianer. Silas holdt endnu en fridag med mig i går. Det er 3. onsdag i streg, og vores chance for at hygge rigtigt godt.
Desværre ramte vi lige en dag hvor Lucas skulle vise sig slet ikke at kunne få ro i kroppen.
Vi var nede på biblioteket og efterfølgende købte vi lidt ind, men hver gang barnevognen stod stille, vågnede Lucas og blev pænt ulykkelig.
Det skulle vise sig, at Lucas først faldt til ro efter Silas var puttet kl 20 i går aftes. Det var en mental udmattende dag for mig, desværre.
Ville dog ikke have gjort det om, Silas havde en super skøn dag og hyggede sig rigtigt godt. Jeg kunne bare mærke, at alt det energi jeg havde om morgenen, var drænet fra min krop allerede før aftensmad.
Jeg kunne slet ikke rumme mere i hovedet, og det hjalp ikke meget at Lucas måtte sidde ved farmand mens vi spiste aftensmad. Jeg måtte smide maden ind så hurtigt jeg kunne, så jeg kunne tage over og Thomas kunne nyde sin mad. Heldigvis faldt han lidt i søvn, men stadig klatsovning frem til kl 20.
Det var så også første gang den dag at jeg mærkede jeg slappede helt af, puha, det var tiltrængt.
Men det skal nu ikke forhindre mig i at gøre det næste uge igen. Synes det er så skønt, og Silas er rigtigt let, lytter meget mere efter og gør som der bliver sagt. Men vi har også hele dagen til at slappe af og nyde hinanden.

I dag er Lucas tilbage til normal igen og sover meget bedre, har lige nogle få lure på knap 20 min, men nu ligger han i liften og har sovet i hvert fald 30 min. indtil nu. Så kan jeg lige sidde her og opdatere lidt på bloggen før der skal ryddes op :)

 Vi har leget med sæbebobler

 Far har ordnet have 

 Mens Silas har kørt scooter

 Lucas har slappet af i barnevogn

 Vi har malet hat til karneval i morgen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...