søndag den 9. november 2014

2014 Goodiebox Oktober

Så blev det tid til endnu en Goodiebox.
Denne gang var temaet "Home Spa", og som titlen siger, så indeholdte den denne gang en masse grønne, lækre hjemme spa produkter til ren selvforkælelse.

Boxen indeholdte 5 produkter, og er beskrevet herunder.

 Rituals... Miracle Hand Scrub
Værdi 95 kr, indeholder 75ml
Denne hand scrub blødgører huden og tilføjer den ny elasticitet samtidig med at den genopretter fugtbalancen. 

Comwell Spalosophy Hand Cream
Værdi 69,95, indeholder 75ml
Når hænderne har været igennem scruben, er dette en dejlig håndcreme at slutte af med. Indeholder økologisk avocado-olie og nærer og gennemfugter huden. Min. 90% af indholdet er af naturlig oprindelse og alle produkter er fri for parabener

DM Skincare Silky Gel Peeling
Værdi 159 kr, indeholder 50ml
En lækker ansigtsbehandling, som peeler huden mildt men effektivt. Den er boostet med vitaminer og antioxidanter. Giver en hud med smuk glød. Anvendelse: En lille mængde fordeles i ansigtet. Masken sidder i 5-10 min, derefter skylles den af med lunken vand. Afslut med en god ansigtscreme.


Monuspa Warming Ginger Massage & Body Oil
Fullsize koster 299 for 100ml, prøve indeholder 30ml
En lækker velduftende massage olie. Olien varmer kroppen op, blødgører og nærer huden. Samtidig med virker den afslappende og rivetaliserende, især mod spændte muskler.
Anvendelse: Tag den med i bad eller varm den op imellem hænderne, og massér den ind i huden efter man er kommet ud af badet. 

Iroha Peppermint Treatment Socks
Værdi 49kr
Ligesom jeg i en tidligere pakke modtog sådan en lækkerhed til hænderene, har jeg nu også modtaget en til fødderne. Efter en hård dag med trætte fødder, kan disse give ny energi og virker opkvikkende, med indeholdet af peppermynte-essense. 
Efter blot 15 min med sokkerne på, er fødderne velduftende og bløde igen.

Jeg tror vidst snart den står på forkælelsesaften for mig. Ansigtsmasker, behandling til hænder og fødder, lækre cremer til huden. Ja, det er bare lækkert at blive forkælet hver måned, og er ved at have samlet en del produkter sammen jeg venter på kan forkæle mig en rigtig god aften.
Har vist massage olien til manden, så han ved en god gang forkælende massage er godt for lænden/bækken for den gravide kvinde her ;)

Boxen har en samlet værdi af ca 460kr.

Boxen koster 139kr og kan bestilles HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...