mandag den 26. maj 2014

Kreation 24# Cocktailkjole

Man må godt grine lidt, når man har brugt over 1 år på at gøre et syprojekt færdig.
Ja, det er bare sådan det er, den har hængt der længe, og jeg har syet lidt på den af 3 gange. Men nu skulle det være, nu SKULLE den være færdig, og det blev den så i går.
Den passer mig helt perfekt, og trods lidt skævheder hist og her, så er jeg helt tilfreds med den.
Er første gang jeg syr usynlig lynlås i, så det krævede lige en youtube video, men så gik det også fint.
Som altid opgav jeg syvejledningen ca halvvejs. Så kørte jeg derudaf hvad jeg lige selv fandt bedst, ellers kunne jeg sidde og klø mig selv i hovedbunden et år mere.

Kjole er lavet af silke med lidt stræk. Er faktisk ikke helt sikker på hvad det er for noget stof, hehe, men det er super flot, blødt og behageligt at have på.

Møstret er fra Burda 2, 2013 og skulle se sådan her ud:


Her er så hvad jeg fik den til :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...