tirsdag den 8. april 2014

Kræmmermarked og store legeland

Det var der Søndag i Brande hallerne.
Pga eksamensforberedelse, har jeg ikke haft meget tid med Silas de sidste par uger. Så ren kvalitid har jeg haft med ham lørdag ved familie, og søndag.
Søndag var der nemlig kæmpe kræmmermarked i Brande Hallerne, samt KÆMPE legeland i den ene sal. Der var sat ca 10 forskellige oppustelige borge op. Med rutsjebaner, klatrevægge, hoppepuder osv. Det tog Silas lidt over 30 min at tø op, pludselig løb han fra det ene sted til det andet.

Her er en video på 3 min der viser for modig han var. Den sidste i videoen var mest til de store børnehavebørn og opefter, men Silas var bare SÅ dygtig!

Er også lidt billeder, de er taget med mobil, så kvaliteten er ikke så god. Jeg vil anbefale i ser videoen i den højeste kvalitet :)

 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...