mandag den 24. marts 2014

Silas skifter navn til Emil

Her til aften kom han ind i stuen mens jeg så Ipad i sofaen. 
Han havde sin tændte Queenbil fra flexi trax med ind i stuen. Han satte den oven på mit hoved, og jeg tænkte da bare, at det kildede lidt. Pludseligt rev den sig fast, og BAM! AAAAWWWWW, den havde snurret en KÆMPE tot af mit hår.
I kattejammer fik jeg hænderne op til mit hoved for at slukke bilen, der fortsat trak amok i mit hår, og prøvede på at sluge endnu mere.
Så sad jeg der, med en bil viklet ind i mit hår, og jeg troede at jeg aldrig skulle få den ud igen.
Da Thomas så det var han flad af grin.. ingen hjælp at hente der.. hvad værre var, så var han ikke 2 sekunder om at finde kameraet og forevige øjeblikket.
Silas var så flink at prøve at hjælpe med at få det ud, men han er vidst for lille til at vide hvad han gør. Endte med at jeg selv måtte prøve at få så meget ud som muligt.

"Vi må klippe det af med en saks!", var Silas gode ide...
"NEEEJ!" Tænkte jeg bare

Men endte med at vi måtte gøre det alligevel. 

Både far og søn smågrinede mens de klippede mine dejlige lokker.

Øv, men i det mindste havde de det sjovt...

Silas sidste kommentar: "Det er lidt sjovt".

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...