torsdag den 2. januar 2014

Velkommen ind i det nye år (video)

Nu er hverdagen igen kommet  i gang herhjemme.
Manden er på arbejde, sønnen i børnehave, og jeg selv er ved at melde mig på SU, jeg starter nemlig uddannelse næste mandag.
Det er en online uddannelse på 12 uger, som overbygning på min HF eksamen. På den måde kan jeg søge ind som kontorelev.
Det er helt vildt spændende, og kan slet ikke vente med at komme i gang :)

Vi er kommet godt ind i det nye år, og jeg har en del ideer og håb om hvad det nye år vil bringe.
Håber alle jer derude også er kommet godt ind i det nye år, og nyder hver dag det bringer med sig.

Her er lidt billeder fra vores nytårs aften, samt en video af Silas der kaster lidt knaldperler og sender en nytårshilsen :)

 Det blev bare os 3 i år, så det blev kun til lidt pynt. Men stadig lækker mad :)

 
 Silas var lidt sur før aftensmad, men der blev heldigvis lidt bedre :)

 Forret, carpaccio :)~~

Hovedret Chateaubriand og ovnbagte hvidløg med ovnbagte kartofler (opskrift kommer senere).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...