torsdag den 30. januar 2014

Toscansk tomatsuppe med pasta og parmesan

Jeg er RET meget bagude med mine opskrifter. Men håber at kunne hale op på dem, ellers får i dem smækket i et enkelt indlæg allesammen med en kort beskrivelse, link til opskrift og selvfølgelig min karakter og billeder.
Her er en af de nyere, faktisk fra i går :)
Retten er vegetarret og tager ikke meget mere end 30 min at lave.
Thomas kom ikke hjem til aftensmad, så det var bare Silas og jeg.

 Fuldkornspasta koges i saltet vand

 Peberfrugt, løg og hvidløg steges på panden i olie

 Når pastaen næsten er færdig hældes vandet fra

 Karolines toscanske tomatsuppe koges op som den er
,
 Pasta og krydderier tilsættes

Alt blandes sammen, drysses med parmesan på toppen. Velbekomme :)

Silas var desværre ikke fan af denne "suppe", meget tyk suppe må man sige. Men han er kommet ind i en kræsen periode lige nu, hvor han ikke spiser så meget. Nok fordi han er snottet og har lidt ondt i halsen (har manden og jeg også lidt af).
Jeg synes nu det smagte ganske udmærket, og synes den ligger på en lille 4 ud af 5 stjerner.

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...