tirsdag den 10. december 2013

Skøre, men hjælpsomme Silas, med hans nye kamera

Da Thomas skulle møde tidligt i dag, og nok kom hjem efter aftensmad, tog jeg chancen og holdt en hjemmehygge dag med Silas.
Det blev dog ikke helt den hyggedag jeg havde regnet med. Min mave fuckede helt op kl 11, og kort efter stod det ud af begge ender (beklager detaljerne). Det kom helt bag på mig, at det skulle blive så slemt, og uden en balje i syne, toiletpapir der var ved at slippe op, og mig der var ved at besvime af overophedning, fik jeg sendt Silas afsted på flere missioner.
Nu skulle det testet hvor vidt det er SKØNT at have en søn som Silas i huset. Først hentede han baljen til mig fra køkkenet, bagefter en vaskeklud inde fra hans værelse, og til sidst køkkenrulle i køkkenet.
Han forstod så ikke helt det med køkkenrullen, det tager LIDT mere end et stk papir når man har diarre, det lykkes ham at give mig et stk. af 3 gange. -.- 

Bagefter, da jeg så sad der og kastede op, i mens jeg prøvede at guide Silas ud af badeværelset og lege lidt på værelset, stod Silas og fattede ingenting. 
Han iagttog mig med største interesse, og bagefter begyndte han at danse rundt imens han råbte "SE MIG MOR, JEG DANSER!"
Den dreng mangler stadig lidt situationsfornemmelse -.-

Nå, men manden kom hjem en times tid, så min mave kunne slappe helt af i sengen, uden Silas' dansen omkring. Derefter lod den til at makke ret, og manden tog afsted på arbejde igen.
Det er heldigvis også gået fint resten af dagen.

Af Nissen i dag var der, ud over en stor chokoladejulemand, et kamera til Silas. Han er vandt til at jeg tager billeder af ham, så han var i den 7ende himmel med hans helt eget. Også selvom det var et lille lorte et til 15 kr, som man kun kan se billeder i ved at kigge igennem et lille hul (hvilket han SLET ikke kan finde ud  af endnu). 
Men der blev både taget billeder af mig med udtømning på toilettet, af maden, og alt muligt andet i dag.
Måske han ender ligesom sin mor :)

 Det fine kamera

 
 
 Der bliver også tegnet på I pad :)

 Og fjollet

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...