torsdag den 7. november 2013

Pasta med stærk sauce

Endnu en pastaret til jer i denne uge.
Er lidt bagud med de retter vi har været igennem de sidste par uger :)
Dette her må sige også at være en succes.
Tager ca. 45 min at lave, og det meste af tiden koger det for sig selv, for at koge lidt ind så den får en super god smag.

Uanset opskrift, så kommer vi altid overdrevet meget mere hvidløg og løg i, vi kan godt lide at det smager af lidt mere, og så er hvidløg også rigtigt sundt :)
Manden mente dog godt, at der kunne komme mere bacon i, men det synes han nu altid. Jeg kom en hel pakke i, og det mente jeg var fint passende. Jeg stegte dog ikke baconen helt færdig på panden før jeg tilsatte det næste, det betød det ikke blev sprødstegt. 
Manden ville dog helst have det sprødstegt, hvor jeg faktisk synes det var bedst det ikke var knasende, da konsistensen da passede bedre til resten af retten, som var mere blød i det.

Ved smagsprøver var der lidt bid i den, men da den først var bladet med pastaen mistede den lidt af sin kraft, så den kan godt tåle lidt mere chili uden problemer.

Indeholder 686 Kcal pr. kuvert

Vi giver denne ret 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...