torsdag den 3. oktober 2013

Chicken Makhani

Her er en Indisk risret med kylling.
Den tager lidt over ½ time at lave og så er den proppet med krydderier (som Indisk mad oftest er) :)
Det kan vi godt lide herhjemme. I skulle se vores krydderihylde, tror vi har over 30 stk. Må jeg lige tage et billede af en dag :)

Der var dog nogle ændringer i opskriften, da jeg nægter at købe det for at bruge 1 spiseske og aldrig bruge det igen. Så i stedet for peanutolie bruge jeg ganske normal olie.

Kunne heller ikke finde hvidløgs/ingefær-blandingen, så jeg lavede bare min egen, ved at presse begge dele i en hvidløgspresser.

Jeg troede dette var en ret manden ikke ville være så vild med, men han udtrykte, at den faktisk smagte meget godt. Det var jeg glad for, fordi synes selv den var ret god :)

Især sovsen havde en god konsistens, og var lige tilpas krydret.

For at begynde at gå lidt op i kalorier i fremtiden, indeholder denne ret ca 408 kalorier pr. potion.

Så vi giver denne ret 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...