mandag den 7. oktober 2013

Cheesiest Tomato Soup

Jeg ved ikke hvad der er med mig og supper, men synes der er SÅ mange der ender med at blive super gode.
Denne her er fx. en af dem, og skal siges, at den er topgodkendt af manden herhjemme også.

Den tager ca. 40 min. at lave, og så er det en kryddersuppe af største guldmedalje. Jeg målte ikke krydderierne op, jeg kom bare godt med dem i. Lagde dog ikke inde med estragon, så i stedet brugte jeg merian, og det fik den da også bare til at smage hammer godt!

Der skal ikke voldsomt mange ingredienser i, og alligevel smager den af 1 mio.
Faktisk smager den meget som de supper du evt. får til forret på dyre restauranter. 

Server et stk. lækker hvidløgsbrød til (og husk vand) :)

Ca. 223 calories pr. potion, så retten er også god til dem på slankekure og vegetarerne :)

Så både manden og jeg er på 4,5 stjerner ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...