lørdag den 17. august 2013

Stege kyllingelår med pasta og pesto

Mums! Hvis der er noget jeg elsker, så er det kyllingelår bagt ovn med lækre krydderier. Det sprøde skind og saftige kød er ikke til at slå fejl af.
Jeg lavede dog kyllingen fra frost, og den endte dermed at skulle have ca 40 min i ovn.
Hvis nu bare pastaen havde smagt at lige så meget. Vi brugte den grønne pesto til at blande med pastaen, men det var simpelthen ikke smag nok. Jeg sluprede det godt i mig, da jeg kunne accepterede pastaen fint. Men manden synes ikke helt om det.
Det er ellers let og ligetil at lave, og kyllingen var bare super god :)

962 kcal pr. person (for 2 kyllingelår)

Jeg vil give denne ret 4 ud af 5 stjerner (måske hvis man prøvede den røde pesto?) :)

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...