torsdag den 22. august 2013

Mybeautybox august 2013 (den sidste)

Det er desværre ikke mit valg at stoppe med at modtaget Mybeautybox, det er dem selv det har valgt at lukke konceptet ned. :(
Så denne box endte med at blive den sidste. Det er lidt synd, kunne godt lide deres produkter, og har brugt det meste af det jeg har modtaget.

Men her er hvad den sidste box indeholdte: 

 
 - Almay Wake Me Up Eyeliner – 69 kr. 
Almay laver lækre produkter til kvinder med sensitiv hud. Med denne eyeliner får du 2 produkter I ét. Produktet er designet til at definere og lysne øjenområdet for at give dig et veludhvilet og energisk look. Den innovative highlighter opfrisker og køler øjeblikkeligt øjenområdet efter påføring, mens eyelineren glider let på vippekanten for at definere øjet.
-
- W7 Pro Edition Brush – 29-89 kr
Den nye og forbedrede W7 Pro Edition kollektion består af børster til professionel påføring af makeup. Kollektionen er bygget på en unik og antibakteriel teknologi for at give dig et perfekt finish hver gang.

 
- Maybelline Express Nail Art 89,95 kr
Maybelline præsenterer et kit, der gør det sjovt at dekorere dine negle på forholdsvis kort tid.
1. Vælg et design på pladen med de 4 dyreprint-mønstre og påfør et lag neglelak på pladen.
2. Fjern overskydende lak ved hjælp af den medfølgende mini-spatel.
3. Tryk forsigtigt stemplet ned på pladen med lak.
4. Placer stemplet på din negl i en blid, rullende bevægelse.
Sådan! Nu har du et fint neglemønster på ingen tid.

W7 Cuticle & Nail Gel – 39 kr
W7 Cuticle & Nail Gel er en fugtgivende pleje til hårde neglebånd og en styrkende pleje til tørre, svage negle. Hold dine neglebånd velplejede hver dag med denne gel, så blødgøres huden og dine negles fleksibilitet øges.

Samlet værdi af over 220 kr.
Jeg er især spændt på det der nailart. Nu har jeg efterhånden en del neglelak, så kunne være fedt at teste det af. Det må jeg huske mig selv på!
Allmay wake me up glæder jeg mig også til at prøve. Min Nude pencil er næsten brugt, så trænger til en ny stift til øjnene som kan friske dem op :)
En børste til at påføre makeup kan man altid bruge. Er begyndt at bruge fingrene, da mine små Applicatore går fra hinanden efter kort brug, og nu kan jeg ikke finde resten 0.o

Vi siger farvel til Mybeautybox, tak for et godt sammenarbejde gennem ½ år. :)

Efter jeg har modtaget Goodiebox om en uges tid, så er der en ny giveaway på højkant, så glæd jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...