torsdag den 15. august 2013

Grillede svinebøffer med majsfritter og tomat-chilimos

Endnu engang, hvor manden og jeg er uenige om hvad der er bedst ved retten :)
Jeg synes svinebøfferne smagte ganske udmærket, og tomat-chilimos og majsfritterne var ikke  helt mig.
Dog var manden modsat, han elskede majsfritterne og mosen, og overvejede seriøst om han skulle lave dem til sig selv en dag hvor han evt. var alene hjemme, eller havde lyst til en snack.

Majsfritterne tager ikke længere tid at lave en en omgang pandekager, og så er de sunde, så er lidt ærget over at jeg ikke også kan lide dem.

Denne ret får i hvertfald 3 ud af 5 stjerner, kunne jeg lide retten komplet som den var, fik den 4.

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...