tirsdag den 27. august 2013

Goodiebox august 2013

Må indrømme, at jeg for første gang sidder tilbage med en RIGTIG øv følelse.
Denne pakke indeholder 5 prøver og ikke et eneste fullsize. Det giver mig en følelse af, at denne boks er brugt med blot 2 ryk og en aflevering. 
De reklamerer med, at denne boks indeholder luksusprodukter, men luksus eller ej, så er der ikke meget luksus over produkter man kan få gratis i matas, eller købe billigt over ebay, da det ER PRØVER!

Hvis bare et produkt havde været fullsize, så jeg følte jeg fik noget for pengene, men de reklamerer med, at værdien af indholdet langt overstier værdien i kassen.
Jeg har regnet lidt på det, og ja, værdien overstiger de 300 kr for mængderne. Men når de er brugt på under en uge, så kan man sidde tilbage og tænke, nå.. så er der 3 uger til næste boks.

Jeg vil gerne kunne teste mine produkter rigtigt, og med fx hårprodukter, skal man have nok til mere end 2 eller 3 gange for at teste det ordentligt, jeg har mellemlangt hår, så prøverne holder knap til 3 gange.

Uanset hvad, så kommer jeg til at teste nogle af tingene, og blev da glad da der lå en mascara i. Hverken goodiebox eller mybeautybox, har smækket en sådan med siden starten af året, så jeg trængte til en ny.

Så selvom jeg er skuffet over boksen, skal det nok være noget lækkert kvalitet jeg har fået, måske er du heldige at jeg skubber en af disse produkter videre til dig i den næste giveaway? :)

Den kommer i hvert fald her på bloggen meget snart.

Men her er indholdet af denne mrds. goodiebox:

 Alt boxens indhold

 - Giorgia Armani "si" eau de parfum (fullsize koster 425kr)
Indeholder en meget romantisk intens duft, der bevæger sig lige mellem det maskuline og feminine

- Yves saint laurent volume effet faux cils baby doll mascara (sikke et navn). (Fullsize koster 250 kr)
Adskiller og buer vipperne med vægtløs farve og fylde

 - Redken 5th avenue nyc all soft shampoo og conditioner (fullsize koster 185/199kr)
Giver blødhed og tilføjer fugt til tørt og sprødt hår. indeholder arganolie der genopretter proteinniveauet i håret, og gør det blødt, smedigt og medgørligt.
Conditoneren gør håret let at rede ud, og giver en flot glans.

- Flora by gucci bodylotion, gorgeous gardenia (fullsize koster 330 kr)
Omfavner dig krop i duft og sanseindtryk med et meget eksklusivt elegant touch. Efterlader huden velduftende og fugtet. Indeholder eksklusive gardenia-blade der fremhæves af frangipani-blomstens cremede varme, understøttet af en liflig aroma fra patchouli og brunt sukker. (sikke en omgang)

2 kommentarer:

  1. Ja det var godt nok nogle små prøver. Har du betalt penge for det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men efter at have prøvet tingene, så var der faktisk en del i mascaraen (og den bedste jeg nogensinde har prøvet). Samt håndcremen var en stor prøve, så den er jeg først blevet færdig med at bruge nu.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...