fredag den 19. juli 2013

Gooey Brownies with Shortbread Crust

De ser totalt lækre ud, og ideen er meget god. Men denne opskrift på bowniekager med shortbread som bund, bliver simpelthen alt for tør.
Brownien skal i min verden være fast, men stadig kageagtig. I denne opskrift blev den tør, og suger nærmest alt dit mundvand.
Jeg har fået forskellige meninger omkring denne kage, men størstedelen brød sig ikke om at den var så tør. Hvad værre var, at den allerede dagen efter var endnu mere tør.
Det er meget synd, da ideen i det er meget god.
Men i er velkommen til at prøve, det kan være at i kan få den bedre end mig. 
Skal siges, at jeg gav den ekstra tid i ovn, da den stadig virkede ubagt ovenpå udseensmæssigt, men kan godt være den havde fået en lille smule for meget i sidste ende, og at det var det der gjorde den tør.

Jeg giver denne opskrift 2 ud af 5 stjerner, simpelthen fordi den mister sin kvalitet (det der var af den) allerede dagen efter.

Opskriften finder du HER

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...