søndag den 28. juli 2013

Delicious Stuffed Potato Pancakes

Hvis du er til frikadeller og rösti, så er dette liiige en opskrift for dig.
De er hurtige at lave, man skal se bort fra cook-time som siger 40 min. Det tager nemlig kun 5 min på panden ;) Dvs du kan lave denne ret på ca 30 min.

Jeg lavede ingen ændringer til denne opskrift, men lavede nogle større pandekager efter disse på billedet, men synes faktisk bedre om de mindre, de er også lettere at vende på panden. 

SØRG for at bruge en pande med god belægning, selv på min bedste pande hang de fast, det på trods af godt med fedtstof på panden. Det var først efter anden vendetur at de var til at vende.

Desværre har manden ikke voldsomt meget til overs for frikadeller, så han var ikke så vild med dem, men jeg overvejer lidt om jeg alligevel vil gemme opskriften til en dag jeg skal lave mad selv.

Jeg vil i hvertfald give den 3,5 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...