lørdag den 1. juni 2013

Peanut butter cup cookies

Er en uges tid siden jeg lavede disse, men endelig får jeg tager mig sammen til at skrive om dem :)

Danmark's smagsløg er simpelthen ikke indrettet til at kunne lide peanut butter (jordnøddesmør som nogle kalder det).
Jeg rendte også butikkerne rundt for at finde de små chokolader jeg kunne proppe ned i midten, men kom i tanke om, at den slags egentligt kun bliver solgt i julen :/
Så endte med at tage "Anton Bergs, sweet moments med nougatvarianter".

Det var hurtigt og let at bikse sammen, og var færdig på igen tid.

Jeg lavede dem dog som muffins i stedet, så de blev noget større end hvad meningen var. Det betød så også, at de endte med at få 30 min i ovn før de var færdigbagte.

Mht. smagen, så var manden slet ikke vild med smagen af peanut butter, det samme to af mine kollegaer i min praktik. Jeg  synes det smagte meget bedre et døgns tid eller to efter, så smagte det mere af krydderkage. En af mine kollegaer kunne også rigtigt godt lide dem.

Så er du til peanut butter-smag, så er disse helt sikkert noget for dig. Hvis ikke, så hold dig væk :)

Jeg vil give disse kager 3 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...