torsdag den 27. juni 2013

Lasagne med friske plader, oksekød og rodfrugter samt feldsalat og gulerodsstave

Sidste torsdag stod den for første gang på køleskabsrester. Og i fremtiden vil hver torsdag betyde "reste dag".
Den bedste ret til at lave rester af, det er altså en lasagne. Man kan nærmest komme ALT i.
Så jeg brugte denne opskrift, som jeg dog tilsatte lidt ekstra rester.
Ud over revet gulerødder og knoldselleri, tilsatte jeg også snackpeber i tern, og masser af løg og hvidløg. 
Jeg var lidt bekymret om den nu blev alt for tør, fordi 1 dåse coop hakkede tomater, var det nu nok væske til en omgang lasagneplader.
Af smag kom jeg salt og peber, all around krydderi i, frisk basilikum og hvidløgspulver i.
Ellers kom vi revet mozarella i midten og revet gouda på toppen.
Jeg lavede selv min egen salat ved siden af og droppede feldsalaten og gulerodsstave. Lavede en salat af tomat, iceberg, agurk, olivenolie og lidt citronsaft. 
Jeg har ledt efter den perfekt opskrift på en lasagne, den der minder om dem man får på diverse cafeer rundt omrkring i landet. Der ikke flyder ud og er fyldt med lækker smag og sprød top.
Min søgen stopper her! Jeg har fundet den!
Denne lasagne er bare SÅÅÅ god! Om det er mine ændringer der gjorde det ved jeg ikke. Men håber jeg kan lave den lige så god næste gang.
Simpelthen fantastik. Nu behøver jeg ikke tage ud og spise, eller lave knorr for at få en god lasagne oplevelse.

Denne opskrift får 5 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...