lørdag den 20. april 2013

Spansk gryde m. skinketern og bagte kartofler

Let hurtig ret med kartofler og gris.

Brugte fersk skinketern fra det lokale supermarked. Mange af mine stykker var lidt seje, dog synes manden ikke det var så slemt.
Man skal passe meget på med citronen. Jeg kom to skaller citron i, og det smagte slet ikke af citron, så kom 4 mere i, og pludseligt smagte det for meget af det. Så måske man skal holde sig til 3-4 skaller og lade det koge hele kogetiden ud,  for at trække smagen ud.

Kartoflerne smagte ganske udemærket. Synes det er så let med de kartofler med skræl man kan spise med skrællen på, så er det bare at skylle dem, og skære dem i både med nicer diceren :)

Manden var ikke så vild med den. 
Jeg spiste det hele da det var noget der kunne spises en enkelt gang. Dog ikke noget jeg ville bruge tid på at lave igen.

Dog giver jeg denne ret 3 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...