fredag den 15. marts 2013

Et nyt husdyr

Ja, det er ikke fordi vi har fået en kat mere. Vi har sårn set fået en hund.

Dog ikke en rigtig hund :)

Jeg viste Silas en tøjhund nede i Kvickly da vi handlede der i dag, og han nægtede at give slip på den igen. Han har den endda med i seng og sove her til aften, så det var nok ment til at være :)

 Bad ham om at give den et knus mens jeg tog et billede

 Bagefter var han så lidt mindre rar -.-


Jeg har været syg med maveinfluenza siden tirsdag. Meget slemt, tabte mig over 1 kg, og har været pænt afkræftet. Er hårdt at have konstant kvalme og urolig mave i 3 dage :/
Dog har jeg det heldigvis bedre i dag. Er stadig lidt afkræftet og svimmel, skal lige have min mave langsomt i gang igen, efter den har været helt tom.

En af dagene, prøvede jeg for første gang at lave en papirsflyver til Silas.
Bare for at se, om han ikke blev vild med denne ting der kunne flyve.
Havde slet ikke regnet med, at han ville blive totalt hysterisk. Skrige ekstremt højt mens han samler den op fra gulvet, og begynder at destruere den mellem sine hænder...Ja... det var så det papirsfly :/

 En træls skæbne

 "Hate yooou!"

 Er sjovt at få Silas til at pose på mange forskellige måder og se hans tolkning af det. Her bad jeg ham om at ligge sig ned på gulvet.

Her bad jeg ham om at putte sig under dynen.
Dog kan han ikke finde ud af at smile.. Han bliver pænt alvorlig hver gang :)

I dag har vi også bagt småkager. Denne gang med bevis på, at han rent faktisk hjælper til, og det ikke bare er noget jeg finder på. :)

 Her måler vi mel op :)


 
 Hælder dej på bageplade 

 
De færdige småkager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...