tirsdag den 12. marts 2013

Endnu en travl weekend

Jeg har været væk fra bloggen nogle dage. Jeg har nemlig været oppe og besøge svigerfamilien fra fredag til søndag.
Thomas har været i Tyskland til en messe med arbejde, og derfor synes vi det var smartest, at Silas og jeg tog en tur op nordpå sammen. Dog mest fordi, at den stod på barnedåb søndag. Der skulle Silas' lille fætter nemlig døbes.

Mine smerter er ikke blevet bedre, og sidder med varmepude op til 5-6 gange om dagen, for at dulme de smerter der opstår, når jeg står op mere end 2 timer eller bare sidder ned mere end to timer.

Oppe ved svigerforældrene, fik vi besøg både af Silas' faster med kæreste og den lille kusine, samt onkel og kæreste, og den lille fætter der skulle døbes.
Så der var godt fyldt op i det huset begge dage.

Silas elskede at lege med Onkels kærestes ældste søn Alexander. Der er 1½ år imellem dem, men Silas er så gammel nu, at han kan lege "fangelege" med ham, og de synes de begge to var meget sjovt.

Var lige ved at tro, at Silas ville ligge sig syg søndag. Han var lidt varm lørdag aften og ville ikke sove. Han endte med at komme op i sengen til mig at sove, og dagen efter var han frisk og klar til at komme i kirke :)

Han opførte sig lige så pænt som sidst.. (stolt) :)

Det bliver lidt kort i dag, da jeg vågnede op her til morgen med den værste kvalme og svimmelhed. Selv ikke morgenmad hjalp, selvom det plejer at gøre når jeg har det sådan. Så tror jeg må komme i gang, få luftet lidt ud herhjemme, mon ikke det går bedre så.

Men her er nogle af de bedste billeder fra dåben i søndags :)

 
 
 
 Farmor med den lille fætter

 Alexander

 Den stolte far til dåbsbarnet

 Mig med Silas 

 Faster med Maddox

 Min smukke mand :)

 Der bliver pakket gaver op

 
 Fine Maddox

 
 Min mand med hans søskende og Maddox

 Silas efter kage :)

 Den flotte dåbskage, alt var hjemmelavet

kagebordet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...