tirsdag den 5. marts 2013

Av av, mit bette pus

Da Silas kom fra dagpleje i dag fik jeg lidt af et chok.
Han kom ind med det STØRSTE smil, og direkte til køleskabet som altid, åbner det med et "Hej, hej", uden så meget som at kigge på mig. Så er han ellers oppe og tage fat i en kinderchokolade.

Jeg stirre på ham, "Hvad er der sket?" spørger jeg ham. På hans næse har han røde mærker.

Thomas siger ude fra gangen "Så skal du se hans pande". Så jeg prøver at trække huen af den hyperaktive dreng, og ser til min forskrækkelse en kææmpe bule.

Bette pus da!

Thomas fortæller at et barn havde skubbet Silas ned fra et brønd dæksel, så han var faldet med ansigtet direkte ned i jorden :(

Vores dagplejemor var meget meget ked af det da hun fortalte det. Men det er også meeeget sjældent Silas kommer hjem med den slags, tror det kan tælles på en hånd, hvor mange gange Silas er kommet hjem med skader. Han har fået flere herhjemme, så det skulle hun selvfølgelig ikke være ked af.

Men han lader ikke til at være mærket af det overhovedet. Er faktisk lige før han har fået et appetitspring i stedet, hehe. Det gør bare lidt ondt at se på, så han fik ekstra kys og kram her til aften :)

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...