onsdag den 13. februar 2013

Nachos surpreme

Et ny ret, som manden havde bestilt. Det var da også ham der stod i køkkenet og lavede det. På trods af hans kræsenhed omkring mad, så er han stadig super god til at følge en opskrift og lave mad af mange varianter. Denne var ingen undtagelse.
Det endte med at den blev ret lækker.

Den er ret hurtig at lave, hvis man ikke som min mand, køber pulver tomatsuppepulver fra knorr. Så skal man nemlig til at lave suppen først. Så vil da anbefale man køber den færdiglavet på karton hvis det skal gå stærkt. MEN! Suppen der kom ud af det, smagte ganske udemærket ;)

Vi spiste samlet over fadet, og dybbede nachos' i "dippen". For mig kunne denne ret bruges enten til en intim Valentine, eller til besøg af venner eller familie hvor man ønsker mere kontakt under maden.

Risenene og oksekødet flyder godt i med retten, og skulle man ikke vide bedre, så ville man måske endda ikke tro det var deri, fordi det skjuler sig så godt. For mig er det en god ting med skjulte kulhydrater og proteiner, hvis man måske lige kunne gøre det samme med nogle grøntsager ;)

Men dette ret får 4 ud af 5 stjerner, næsten en 5'er. 5'ere er for mig en ret jeg har lyst til at spise igen allerede 10 min efter jeg har spist retten.

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...