lørdag den 9. februar 2013

Hokkaidosuppe m. ingefær og hvidløg

En ny suppe stod på menuen her til aften. Den mere "rene" af slagsen. 
De sidste par supper har været fyldt med alt muligt fyld, så som pasta eller kød.
Denne er ren, alt der er i den er blendet sammen, ligesom med kartoffelsuppen.

Det er først gang, at manden og jeg smager hokkaido, og vi er begge enige om, at denne opskrift ikke gør sit for at det smagte godt.
Den smagte ikke af det helt vilde. Dog smagte den okay til at jeg kunne spise det, dog ikke som en ret, som jeg får lyst til at spise igen bare ved tanken om den.

Manden brød sig slet ikke om den, så han gumlede godt og grundigt på hvidløgsbrødet vi lavede til :)

Man kunne dog, i følge opskriften, tilsætte lidt chili. Det ville nok have givet mere smag, men at gør den stærkere for smag, er ikke et plus i min bog, da jeg er lidt sart overfor alt det stærke mad.

120 Kcal pr. kuvert

Jeg giver denne ret 3 ud af 5 stjerner

Det kan sagtens spises, men jeg har smagt supper der var bedre.

Opskriften finder du HER

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...