søndag den 13. januar 2013

Silas' nye mikroovn (video)

Thomas og jeg har været væk det meste af weekenden, da vi skulle til julefrokost hos et vennepar. Det betød, at Silas var oppe og hygge med sine bedsteforældre.

Det var nogle hårde dage for mig, efter massage ved kiropraktor i mandags, har jeg haft mange smerter, især når jeg sidder ned.
Det betyder at en køretur for at aflevere Silas og køre hjem, og dagen efter over 1 times kørsel til julefrokost, overnatning på hotel, og hjem i bil igen i dag. Det har gjort, at jeg har pænt mange smerter. 
Har siddet med ispose i bilen mange gange, og var det første jeg lagde mig med da jeg kom hjem i dag.

Det er til tider så slemt, at jeg bare ønsker mig langt væk. Det værste er, at smertestillende nægter at virke der. Det virker fint til når min ryg driller, som går i skuldrene og dermed giver hovedpine. Men lændesmerterne kan den ikke fjerne. Så skal jeg dopes så hårdt, at jeg jeg lige så godt kan ligge mig ned og sove igennem det.

Anyway, det var bare lidt nyt om det herfra.

Før julefrokosten om aftenen med venneparet, mødtes vi med dem og tog ned i deres hjemby for at bruge vores gavekort, som vi havde fået i julegave.
Jeg tog med min veninde i H&M og kiggede på tøj til Silas og mig, mens Thomas og min venindes kæreste tog på en pub og drak lidt godt.

Vi tog også et smut i fætter BR, Silas havde nemlig nogle julegavepenge han også skulle have brugt, og jeg tænkte, at han trængte noget mere til hans legekøkken. Han er nemlig begyndt at lege med det hver dag her den sidste måneds tid.
Så vi fandt en mikroovn, som 100% ligner dem han har set på youtube :)

Han blev helt vild med den første gang han så den, og fik straks ejerfornemmelser over den. Vi måtte BARE ikke røre ved den. Men efter en lille time, var han klar til at se hvordan den rigtigt virkede, med knapper osv.
Det tog ham ikke engang 5 forsøg, så kunne han det bare. Synes det er så flot at han lærer så hurtigt, så jeg måtte tage fat i kameraet, og forevige øjeblikket Silas lærte at bruge sin helt egen mikroovn.

Og her deler jeg det så med jer :)

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...