onsdag den 16. januar 2013

Mound Bars

Ugens snack er disse Mound bars.

De er heller ikke af den sunde slags, og spiser man for store stykker, så vamler de RET hårdt :)
Men smagen endte med at være ganske udemærket, og Silas elsker dem.

De er forholdvis lette at lave. Dog skal man være meget forsigtig når man kommer kokosblandingen på den halvfærdige brødbund. Den kan let gå i stykker, så jeg brugte en palletkniv til lige at skubbe det rundt lige så forsigtigt.
Jeg var lige ved at tro, at de 30 min. ikke var nok til at de var færdige, men det passede lige præcis.

Jeg vil give denne 4 ud af 5 stjerner, hvis de ikke vamlede så meget, så ville de få 5 stjerner :)

Opskriften finder du HER

 Ingredienserne

Brødkrummerne har været en tur i blenderen, blandet med sukker og becel, og komme i et ildfast fad

Alle tre lag er kommet på, og den har været i ovnen i 30 min. i alt.
Chokoladen står og stivner 

De færdige mound bars. Anbefalet ikke at komme tykkere lag chokolade på toppen, det er den der gør at det vamler i længden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...