søndag den 20. januar 2013

Lemon Bread

Denne er måske kommet lidt på afveje, hvad der skulle være et brød, viste sig at være en kage. Men det kunne jeg da have tænkt mig til, hvis jeg havde læst opskriften ordentligt før jeg satte den på ugens retter. Hvem kommer også glasur på brød -.-

Anyhow, var glad for den kom på alligevel, fordi den er godt nok lækker.
Glasuren var desværre lidt tynd, men det var min fejl, da jeg ikke havde helt nok flormelis.
Jeg er heller ikke så vild med valnødderne, men det er manden. Han har stemplet den som rigtigt god i hvertfald :)

Så det bliver en keeper herhjemme.

Trods alle reviews, så har jeg faktisk ikke lavet nogle ændringer i opskriften overhovedet, og dog.. jeg bagte den ikke 1 time men kun 40 min. Men som nogle skriver, så er der forskel på ovne.
Man kan se og dufte om den er færdig (dufter SÅÅÅ godt), ellers lige stikke en madpind i og se om der kommer dej med op.
Tilføjede også lidt ekstra citronskal i dejen, faktisk fra en hel citron, det skal jo smage af noget, og det var slet ikke for meget.

Så denne kage får 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 Ingredienserne -flormelis til glasur

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...