torsdag den 10. januar 2013

Italienske kødboller med parmesan i tomatsauce

En ny spaghettiret kom på bordet i går.
Selvom jeg har lavet retter den minder om, så er det alligevel sjovt at se de forskellige variatoner der er.
Når man ser på tidsforbruget af denne opskrift, tænker man, at det tager lang tid. Dog skal man tænke på, at 30 min af dem er kødblandingen der står og passer sig selv i køleskabet. Så i sidste ende, tager det ikke længere tid at lave en normal aftensmad. 
Man skal virkeligt følge opskriften til punkt og prikke. Jeg kom lidt for meget æg i, så mine kødboller blev lidt mere smattede end de skulle. De gik i stykker på panden, og måtte lave dem frikadelleformet, i stedet for runde, og lade dem passe sig selv, uden at vende dem for mange gange.
Trods de blev vellykkede til sidst, synes jeg dog de manglede en hel del smag. Thomas har før lavet kødboller der smagte af meget mere.

Retten i sig selv var ganske god, og som altid, smed Silas den ene spaghetti ned efter den anden.
Han elsker spaghetti :)

Denne ret kommer ikke i vores mappe, da vi har en vi selv synes er bedre.

827 Kcal pr. kuvert

Alligevel vil jeg give den 3 ud af 5 stjerner (næsten 4 hvis kødbollerne smagte af lidt mere).

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...