onsdag den 16. januar 2013

Hugh Hefner, Silas style!

Min lille basse er ved at blive så stor! Nu er han gået fra sit børnehåndklæde med hætte, til denne lækre badekåbe.
Han sagde intet til at få den på, og at jeg bandt ham om maven. Kan jeg godt forstå, den er sååå blød og varm, ville ønske det var mig der havde sådan en :)

Den er købt i Jysk, og går fra de små helt op til teenagestørrelser.

Det bedste er, at Silas har forstået det med at pose nu, jeg bad ham om at stille sig længere væk fra kameraet og stå stille. Så fik han billedet at se med det samme, så han kunne se hvad det var det skete når jeg blitzede ham (som om han ikke burde vide det, efter de 10.000+ billeder jeg har taget af ham gennem de sidste 2 år).

 Her er han så :)


 
Her poser han for mig, jeg bad tage sutten ud af munden i mens, og det gjorde han uden brok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...