fredag den 11. januar 2013

Coconut oatmeal cookies

Tid til ugens snack :)

Manden fik lov at vælge denne uge, og valte disse lækre småkager.
Må sige, at det ikke er en af de sundeste af dem, men har bestemt mig for, at det er en af de ting jeg ikke stræber efter. Snacks som jeg laver en gang om ugen, skal være sjove, lækre og lige til at få mundvand over :)

De holder alligevel max. 3 dage.
Det ville de her også hvis det stod til Silas. Tog ham i flere gange, at snige sig ud i køkkenet og liste nogle ned fra køkkenbordet. Pludselig sad han i sofaen og guflede en i sig. :)

De fladede dog lidt mere ud end jeg gerne ville have, så næste gang kommer jeg nok mindre becel i.
For mig tolkede jeg både smør og shortening som becel. Men måske becel kun tæller som shortening, så kan være jeg skal bruge halv becel og halv lurpak næste gang, og så lidt mindre af det.

Men de smagte i hvertfald godt, og så var de rigtigt hurtige at bikse sammen.

Så de får 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...