søndag den 2. december 2012

2012 Novembers goodiebox

Så har jeg modtaget min 2. goodiebox. Og er lige så tilfreds med denne som jeg var med den første.

Denne gang indeholdte pakken.

- Fullsize, Olay regenerist daily 3 point treatment cream, som i butikerne koster 275 kr.
- Fullsize, Nivea repair og care sos bodylotion, koster 49,95 kr
- Fullsize, Matas volume powder, koster 59,95 kr (har afprøvet denne, og den holder faktisk rigtigt godt, uden alt det fedtede eller stive man får fra voks og hårskum).
- Prøve, Biosilk smoothing shampoo og conditioner, fullsize koster 159 kr og 167 kr
- Prøve, Biosilk silk theraphy, fullsize koster 189
- 2 forskellige smage Fredsted chai latte. En med krydret smag og en med grøn te.

Som sagt, har jeg betalt 119,- for pakken, og med et fullsize produkt til 275 kr i sig selv, er denne box af stor værdi i forholdt til prisen. Jeg var selv løbet tør for creme, så den er så meget velkommen i badeværelset. Glæder mig til at prøve de andre produkter. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...