fredag den 7. december 2012

Mors nye trænepude

Det er begyndt at gå lidt bedre med mine smerter. Jeg har ikke taget smertestillende i godt 3 uger nu. Det er skønt! Dog har jeg stadig smerter ved at sidde ned eller være i gang for længe.
At gå til gymnastik med Silas er vildt sjovt, men efter at have hoppet på hoppepude med ham, har jeg SÅ mange smerter når jeg kommer hjem, at Thomas må stå for aftensmad mens jeg ligger på sofaen.

Men min Kiropraktor siger der er stort fremskridt. Da jeg var nede ved ham, sagde det kun knæk i den ene side nu, hvilket betyder at ryggen ikke skubber sig tilbage i det gamle igen.
Samtidig har jeg fået 11 øvelser jeg skal lave om dagen. Det tager sammenlagt ca 1 time at lave, og har voldsomt ømme mavemuskler bagefter, men sådan er det, kan mærke jeg træner de "gode" steder :)

Jeg har så fået en trænepude med hjem som jeg skal sidde på. Den gør, at der hele tiden er bevægelse i min siddestilling, så får jeg ondt, kan jeg dreje lidt på den. Dog har jeg fundet ud af, at sidde for meget på den, heller ikke er behageligt, så nu ligger den lige under bordet resten af aftenen, og så må den komme frem igen i morgen.

Men Silas synes nu den er meget sjov, og får nok heller ikke lov til at sidde på den når han er der, så er den nemlig hans! :)

 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...