torsdag den 6. december 2012

Mariu's Spaghetti with Meat Sauce

Dette er en opskrift i bare MÅ prøve. Den er meget anderledes end den normale kødsovs, der er nemlig ikke dåsetomater i. Det er bare en dåse puré og så en pæn sjat oksefond. 
Så er det self en del mere forskelligt i man normalt ikke kommer i, og jeg kom det hele i.
Dog undlod jeg det ekstra salt i kødsovsen, da nogle sagde den godt kunne blive for salt i sig selv.
Ud over det, så havde jeg skåret den fra 6 pers. ned til 3 pers. Så kogetiden for sovsen skar jeg også ned til 1 time, og det var nok til at den havde den perfekte konsistens. Grøntsagerne var kogt godt mørre, og det smagte super lækkert!

Men det er om at sætte det over i god tid, forberedelse tager ca 30 min, og kogetiden er efter hvor stor en potion man laver. Jeg kogte den også under låg de første 40 min, og sidste 20 min uden.

Sluttede af med at drysse med persille og parmasan.

Silas spiste en stor potion, og elskede selv at få lov til at drysse lidt parmesan på ved hver mundfuld.

Calories: 627 pr. pers.

Denne opskrift giver jeg 4 ud af 5. 

Simpelthen lækkert. Ikke 5, og kun af den grund, at jeg tror den kan tåle en lille smule mere krydderi af en art, og den lange kogetid.

Opskriften finder du HER

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...