fredag den 7. september 2012

Så er det weekend

Hver weekend ser jeg SÅ meget frem til at være sammen med familien. Det er så stille herhjemme til hverdag, når Thomas er på arbejde og Silas i dagpleje.
Det er dog nødvedigt, kan simpelthen ikke tage mig af Silas alene en hel dag :( 
I onsdags hentede jeg Silas, der løftede jeg ham det meste af vejen hjem, da vi skulle nå ned og handle inden aftensmad. Det skulle jeg da aldrig have gjort. På trods af at han er i gæstedagpleje, og turen er på knap 500m. Så udløste det en sådan smerte, at jeg har været på smertestillende siden. I går aftes brugte jeg 1 time på at falde i søvn fordi det gjorde ondt at sidde ned, så den står på smertestillende før sengetid i aften.
I dag har jeg ikke kunnet sidde ned uden at have smerter, så der har jeg også været på smertestillende.
Æv, det er godt nok træls at have det sådan.
Håber altså snart det bliver bedre.

Jeg er næsten færdig med mit næste syprojekt, glæder mig til at vise det frem, det er et stk. tøj til mig selv denne gang :)

Vil gøre det lidt hurtigt, da det gør for ondt at sidde her og skrive.

Her er lidt billeder fra i dag

 Gufler vindruer mens der bliver lavet mad. Den dreng bliver helt vildt sulten mens vi laver mad, og passer vi ikke på, så spiser han sig mæt før aftensmaden overhovedet kommer på bordet.

 
 Dagens ret. Ris med ærter, majs, peberfrugt, løg, hvidløg, tomatpure og cocktailpølser (Vi har kommer lidt flere ingredienser i)

Færdigt! Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...