søndag den 19. august 2012

Sommer og sygemelding

Jeg har slet ikke fået skrevet på min blog hvordan det gik til Fysioterapeuten i onsdags. 
Det gik egentligt som forventet, det endte med en sygemelding på 2 uger indtil videre. Jeg havde overanstrengt hele min hofteregion for at kompensere for smerterne i lænden, og det har ikke gjort situationen bedre. Jeg fik to dage til at slappe af i, og så stod den på Fys. igen i fredags. 
Der var min hofteregion lidt mere afslappet og klar til lidt massage. Satme ondt det gjorde at få massage :(
Derefter fik jeg 5 øvelser som jeg skulle lave på daglig basis, den ene af dem har jeg droppet, den skaber svære smerter i mit ene skulderblad, men de andre 4 har jeg brugt jævnligt.
I går havde jeg knap nok ondt, men pludselig i dag efter aftensmad stak det i lænden, og så har jeg haft smerter lige siden og haft ondt uanset hvad jeg gjorde. ØV! Troede lige det var blevet bedre.
Uanset hvad, så står den på Fys. igen onsdag, så må vi se hvor meget bedre det er blevet der.

Men vi har da nydt weekenden fuldt ud alligevel. Silas har sovet til kl 9 begge dage, så det har været stille og rolige morgener. Lørdag tog vi til kræmmermarked i Sunds, men kan godt se jeg er vant til genbrugsforrretninger. Syntes ikke jeg kunne finde det jeg ledte efter, og tingene var sååå dyre :/
Men kom da hjem med lidt krydderier og 2 træspuslespil til 10 kr stykket. 

Da vi kom hjem begyndte Thomas at ordne vores forhave. Vores ene nabo havde været så flink, at hun havde fritid til at rive hele vores forhave op mod husvæggen op, så der var klar til hvad man nu havde lyst til. De havde de lige lagt terrasse, så de havde fliser og sand til overs som vi måtte få.
Ikke nok med det, så kom hun og vores andre naboer for at hjælpe med at lægge fliserne, så der var kæmpe selskab udenfor vores hoveddør. 
Det samme her til middag i dag, da der lige skulle smækkes cement for at skabe de sidste sten der ikke passede, og smide mere sand over.
Det er da klasse :)
Så nu har vi budt at betale pizza en weekend engang, så vi kan spise middag sammen allesammen, samt lovet at tage lidt med hjem fra Tyskland når vi skulle derned igen engang i næste mrd.

Dagen i dag har ellers stået på vandplaskeri i baghaven, samt afslapning og hyggeture i skoven og på legeplads.

 
 
 Blev dejligt våd :)

 Det var lidt sjovt :p

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...