tirsdag den 21. august 2012

Loppefund og en selvstændig dreng

Endnu en dag er gået herhjemme.
Tænkte det var på tide at besøge de 3 genbrugsbutikker vi har nede i byen.
Først biblioteket, de har bogsalg lige nu, men der var ikke rigtigt noget jeg ledte efter.
Derefter til de 3 genbrugsforretninger, hvor jeg endte med at komme hjem med disse ting:

 
 
 
 
 
Der var lige en masse lækkerier til en favorabel pris.

Så fik jeg syet et nyt projekt færdig. Silas har det nemlig med at tisse igennem om natten, nu hvor han ikke har haft body på pga. varmen. (selvom vejret skifter nu)
Så jeg syede lige nogle boxershorts til ham, og de skulle lige prøves her til aften mens han stod og børstede tænder.

 
 
 
Han er bare pivfræk i dem :)
Og jeg har endelig syet noget han kan passe :p

Det blev også til lidt sjov i sofaen før sengetid.

 
 
 
Han får i hvertfald trænet sin balance når han render i sofaen på den måde.

På Disney Junior er der en serie der hedder "Jake og piraterne".
Introen lyder sådan her (kunne desværre kun finde den på engelsk):

Hver gang vi siger "Yo ho ho" nu, så spidser Silas munden og siger "oh ho", hihi. Så skøn han er!

Alt hedder også tagdor (traktor) nu. Den knægt er totalt tosset med traktor, og var også det han legede med da jeg hentede ham i dagpleje i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...