torsdag den 26. juli 2012

Kreation #8 Varme børnebukser med bindebånd

Silas er meget lille af hans alder. Hans kropsmål er som en 1 årig, på trods af at han er over 20 mrd gammel. Det gør det svært at finde tøj til ham. Han er meget spinkel, så han er for tynd og lille til str 86, men 80 er lige småt nok. 
Så jeg må have gang i symaskinen og håbe på at ramme rigtigt med størrelsen. Jeg gik ud fra en str 80, og det viste sig at blive tætterer på en 86 da jeg var færdig, men da der er bindebånd i livet, så kan jeg stramme det ind (Så er der også noget at vokse i) :). Benlængden passer så godt som.

Bukserne er lavet af det blødeste isoli, og ribkanter om livet samt fødderne, samt et hvidt bindebånd i taljen som matcher de printede stjerner på stoffet.

Jeg elsker min dobbeltnål, den får det til at se så meget bedre ud, så jeg bruger den når jeg kan :)
Det enste jeg ville have lavet om, er lidt smårettelser i sømme og større bredde på rib om livet, den sidder lige lavt nok.
Samt jeg havde ikke nogle snøreringe, så har midlertidigt kommet en halv trykknap i. Disse bliver erstattet med rigtige snøreringe i morgen, hvis jeg finder dem i Bilka :)

Men her er resultatet.

 
 
 
 
 
Silas var ikke helt med på at skulle have bukserne på, så de er ikke strammet helt ind, og derfor sidder de ret lavt.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...