lørdag den 14. juli 2012

Kreation 7# (Bøllehat til småbørn)

Efter flere forgæves forsøg i at følge syvejledningen, lagde jeg den til side og brugte mit hovedet i stedet. Det viste sig at jeg da ramte plet næsten med det samme, og pludselig kørte det som smurt.

Dog endte jeg (Som altid når jeg laver et helt nyt mønster) med småfejl. Skyggen er for kort og hatten er i det hele taget lidt for lille, og den er også lidt skæv. Men sådan er det, alt i alt syntes jeg den er super nuttet. Og havde Silas bare et lidt mindre hoved (selvom han har det mindste i dagplejen) Så havde det sikkert set mega godt ud.

Nu må den komme i gemmerne til senere brug, når der kommer en lille ny engang i fremtiden, og så må jeg ellers i gang med en ny allerede i morgen. Nyt stof og større størrelse.

Men her er lidt billeder :)

 Silas hjælper mor ude ved symaskinen. Han snakkede rigtigt meget mens han selv lege med lidt stof. (ved ikke lige hvad der sker for min tunge 0.o )

 Så fik han også prøvet en børnesaks, men kun under opsyn! :)

 Koncentreret

 Thomas syntes Silas skulle prøve hatten på halvejs, da han syntedes det lignede en fez. Må give ham ret :)

 Bonus med fede udtryk fra sønnen :D

 Cutiepie!

 Den færdige bøllehat

 Fra siden

 Forfra

 "Ej, den strammer lidt!" :p

 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...