søndag den 17. juni 2012

Silas dagbog: En weekend i billeder

Jeg fandt en pose med lækkerier oppe på fars bord, og er ret sikker på at jeg godt måtte spise af det.

 
 Mor blev dog ikke glad da jeg hældte dem ud over sofaen...

 Jeg har leget i sandkasse

 
 Gået med brandbil

 Cyklet

Har også været på tur i byen med mor og far, der var MANGE mennesker og musik og alt muligt. Blev lidt bange når der var for mange mennesker, men så samlede far mig op.
Der var også en sød dame der gav mig nogle lækre chips i en butik mor skulle ind i, men måtte ikke få så mange for far.

Har også hjulpet mor med vasketøjet, hun sagde jeg var rigtigt dygtig til at tage tøjet ud af maskinen og ned i kurven, det er også let da jeg kan få hele hovedet ind i maskinen. Og også lidt sjovt. Hjalp også mor med at hænge et par bukser op.

Mor og jeg spiste kartoffelsuppe til aftensmad, og jeg spiste helt selv med ske.
Mor er bare en super god kok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...