fredag den 9. marts 2012

Øve, øve gåning

Vi øver rigtigt meget med Silas herhjemme. Han skal bare snart lære at gå -.-
Han har dog vist mere og mere interesse for at ville gå, ikke selv dog, men med gåvogn osv.
Så vi gav den hele armen i dag. Jeg holdte ham hjemme i dag på min sidste feriedag før det hele starter igen på mandag, så der har vi råhygget for hårdt, og tumlet og leget.
Silas har været super dejlig og let at putte til to lure, spist rigtigt godt, så det har været en fornøjelse at være mor i dag :)

Se hvor dygtig jeg er

Men jeg kan DÆLME klage når den skide bil ikke gider bevæge sig...

Så ruller vi i køkkenet

Hov.. der var ski et køleskab.. stopper lige for at tanke op

Afsted igen

Ej, sikke mor har rodet på gulvet

Men det er nu sjovt at rode rundt i

Kom og leg med mor!

2 kommentarer:

  1. Hvor er han god men vil anbefale dig at købe nogle mere faste futter til ham. Nogen som sidder fast på foden af ham så han ikek skrider. De vil også være med til at støtte hans fod så han bliver mere sikker på benene.

    SvarSlet
  2. Vi har nogle, de var bare til vask :)
    Havde to par, men det ene par er for små nu, så skal lige ud og invisterer i et par mere der passer. Hvis ikke det var så fodkoldt, så fik jeg lov til at gå i bare tæer :p

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...