torsdag den 29. marts 2012

Kreation #4 (børne posebukser)

De sidste 3 dage har jeg kæmpet med disse bukser.
Der var flere tidspunkter en nørd som jeg ville ønske der fandtes en "undo"-knap på symaskinen. Har brugt sammelagt over 1 time på at pille syninger op igen fordi det ikke blev godt. Øv øv.

Bukserne kom ud som forventet. For store til Silas om livet (håber de skrumper en del til vask), til trods for at jeg brugte mål til en 1-årig. Men Silas er jo en bette 1 årig på knap 10 kg. (han har tabt sig et par 200 gram igen af en eller anden grund) :/

Flere syninger er skæve og løse tråde der skal fjernes. Jeg har også lavet flere syninger end man skulle da jeg lige skulle rette lidt til hist og her.. mand altså.. man lærer det jo kun på en måde, og med kun en beskrivelse at gå ud fra, og et billede der næsten ingenting viste, var det svært at regne ud hvad man skulle.

Så jeg endte med at nærstudere flere youtube videoer og bloggere med gode råd til at sy bukser og især lommerne. Mand, de lommer, de var svære at finde ud af hvordan man skulle smække på.

Men det bliver ikke de sidste jeg laver af dem her. Nyt stof i en anden farve, og så er jeg ellers i gang igen senere med at lave et par mere som bliver endnu bedre :)

Men de erfarne derude, er da velkomne til at komme med ros og gode råd.. hehe.. eller ris hvis det er sååå slemt :p

Men her er lidt billeder, både af bukserne, men også bonus af den bette lækkerbisken :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...